tävling igen :)

idag följde jag med frida till tävlingen idag, ska tävla imorgon  så :)
frida å co skjutsade (stavning) mig till vårat stall när dom va klar så jag fick fixa allt,
tog en skön promenad i skogen på ca 20min :)
det är verkligen fint ute, MEN KALLT.. ;)
fixade iordning lite, men inte allt till imorgon, måste ju som fara dit ganska tidigt eftersom vetrinärbesiktningen slutar 11!?!?!? sjuuukt tidigt, menar ska rida sista klassen, 4 klassen på dagen, den kmr säkert börja vi 2 ksk..,
suck, annars kunde man ju bara chilla den dagen :(:(
iaf., ska hoppa LA idag, sen blir det LA (laget) sen MSV ;D:D:D astaggad!
ska göra dom sista sakerna hemma nu så HEJDÅ! :D
ksk gåre lika bra som i brunflo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0