SURF

idag vare tävling i surf, vi åkte dit vid halv 10 ksk och kom fram halv 11 :)
fixade vattenhink osv, sen checkade jag bara banan osv :)
gick med henne en stund och så besiktade vi sniiper ;)
HAHA, han rörde inte vi sniper äns, typ råka toucha henne, x)
sen så gick jag med henne en liten stund och ställde henne vid spiltan :)
vi bestämde innan att vi åker hem med henne innan tävlingen, tror hon tycker det är skönt å få komma hem och gå i hagen en stund, annars blire ju som stå i spiltan tills vi kmr.. :)
hade hon  få stå över hade hon nog haft box :)
iaf så hade jag fel att jag skulle tävla vid 2.., tävlade fjärde klassen på dagen så red vid 4 typ.. ;P
känns som ggGgganska dåligt att dom stängde vetrinärbesiktningen så tidigt, annars kunde man ju typ åka vid 11 men men..
IAF, så hoppade jag LA:n idag, fick ett ner i en kombination ut, hon hann inte upp som, alltså hon dök lite eftersom jag inte "hämtade" upp henne som :)
det var en svår bana faktiskt det känndes som en evighet, men det var bara 11 hinder :o
haha, ksk för det var såå långa vägar ;)
annars tyckte jag att det var en bra runda, väldigt nöjd faktiskt över min väg till andra kombinationen, sen att jag hade 10 sekunder till nästa, alltså hade snabbast tid, jag hade 64.89, hon som var näst snabbast hade 74.30 :o
hihi, sniper snabb;)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0