SURF dag 2

Idag vare andra och sista tävlingsdagen här på surf, hoppade LA och MSVB
DIV 1 FINAL (LA);
Jag kom ju som sagt med i laget, startaode sist i laget :)
Svarta Madam och Alicia- först ut i laget var då alicia och blackis, dom satte nollan!
Rickarda och Julia- tror dom hade 8fel elr nått sen ramlade julia av och fick fara till akuten, tror det gick ganska bra för henne, hoppas iaf det!
Golden Sunrise och Linnea- hade 8 fel i grunden, men jag mena, sin TREDJE LA och ha gggganska mkt press på sig!
♥Munsboro Sniper♥ och jag- nollade med lite tur..

Laget kom då till omhoppning med 8fel, precis som piteå :)
OMHOPPNINGEN
Blackis å Alicia - fick ett pet på sista, annars nolla :)
Golle å Linnea - rev nått hinder och peta sista :)
♥Sniper♥ å jag - nolla med lite tur pch fick snabbast tid :D

Vi slutade då som 2a i div 1, vi klarade oss utan julia, men vi ksk hade vunnit annars?
nej så ska man inte tänka, då blir man bara besviken!:D
Jag vann iaf klassen, FINA SNIPER<33
MSVB;
var lite borta, sniper var lite trött och PETA 5an, kunde lika gärna legat kvar.., sen gick sniper på sidan till en kombination men jag hade huvut på nå annat ställe och jag förstår henne och jag tyckte nästan det var bra så jag vaknade till.
iaf vare oxer in och rev då  in för jag bromsade i luften tror jag eftersom det var väldigt trångt!
slutade iaf på 12fel, igentligen gick det bra förutom på dom ställena, känndes piss först men men.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0